‘Uit eigen werk’ – Opening: za 11 APRIL 2015 / 15.00 uur

uit eigen werk pek

Stichting PEK presenteert:

‘Uit eigen werk’

Met Anouk Bax, Klaartje Esch, Teun Kuipers, Gijs Pape, Rachida Post en Marjan Wester

Expositie door stichting PEK.
Opening: za 11 APRIL 2015 / 15.00 uur
Geopend: za 11, zo 12, vr 17, za 18 en zo 19 april
Locatie: TAC, ruimte EXPOZaal (Vonderweg 1) Eindhoven
Open: vr 17-21 uur za 13-21 uur en zo 13.00 – 17.00 uur

Toegang: Gratis

‘Uit eigen werk’

Pek als kunst-platform is al jaren vertrouwd bij het publiek in Eindhoven.
Je zou bijna vergeten dat de mensen hierachter ook eigen werk maken. Op 11 april opent hun expositie met een keuze uit eigen werk. De PEK leden laten zien waar ze nu mee bezig zijn en waar ze dit jaar mee verder gaan. In 2015 richten zij zich weer op hun eigen praktijk en gaan de bekende salon-exposities in reces.

Stichting PEK

Stichting PEK, Platform Eindhovense Kunstenaars, is een initiatief van 6 kunstenaars die hun krachten hebben gebundeld om zo te kunnen profiteren van elkaars netwerk en visies. Marjan Wester, Teun Kuipers, Gijs Pape, Anouk
Bax, Rachida Post en Klaartje Esch hebben hun atelier in Eindhoven of hebben anderzijds met Eindhoven te maken en maken autonoom en voornamelijk tweedimensionaal werk.
Stichting PEK heeft als doel, middels de georganiseerde exposities en samenwerkingsverbanden, om veelal jonge kunstenaars, met name uit de regio Eindhoven, te verbinden. Een selectie vindt plaats op basis van de kwaliteit van
het werk en de thematiek.

RSS Feed

« | »