Vrienden van PEK

De afgelopen jaren heeft PEK al flink aan de weg getimmerd met het bedenken en realiseren van projecten in de regio. Met name de Salon-exposities genieten al grote bekendheid. Daarnaast heeft PEK ook al enkele malen succesvol weten samen te werken met instellingen binnen- en buiten de regio Eindhoven. Bijvoorbeeld Grafisch Atelier Daglicht , Your Space Van Abbe en Locatie Z in Den Haag.

Om deze initiatieven ook in de toekomst te kunnen blijven ontwikkelen, zijn wij altijd op zoek naar sponsoren.

Stichting PEK heeft als doel om de komende jaren de bestaande activiteiten verder te ontplooien, nieuwe projecten te ontwikkelen en hiervoor een breed draagvlak te krijgen.

Het promoten van Stichting PEK moet nog intensiever gebeuren en financiële steun kan hier een extra impuls aan geven.

Kortom: PEK moet gespekt worden!

Vriend van Stichting PEK

Het is mogelijk om een vriend te worden van Stichting PEK.

Als dank voor uw steun krijgt u een vaste korting van 10% op aankoop van werken van PEK-leden.

Een vriend van Stichting PEK kan, als hij/zij dat wenst, zijn of haar naam laten vermelden op de website van Stichting PEK onder ‘Vrienden van PEK.’ Op publicaties van Stichting PEK krijgen vrienden ook een leuke korting.

Als speciale actie krijgen de snelle beslissers een uniek, klein werkje in passe-partout van één van de kunstenaars. Wacht dus niet te lang met nadenken en word ‘Spekker van PEK’!

U wilt zich aanmelden als ‘Spekker’ van Stichting PEK.

Vriend worden van Stichting PEK wordt u door €50,00 te doneren. U bent dan een jaar lang onze ‘vriend’.

U kunt zich opgeven door uw gegevens te mailen naar info@stichtingpek.nl o.v.v. Inschrijven Vriend van Stichting PEK. Zodra u zich heeft ingeschreven ontvangt u bericht van Stichting PEK.

Wilt u meer informatie? Stuur een e-mail naar info@stichtingpek.nl.

Vriendelijke groeten en alvast hartelijk dank voor uw steun,

Anouk Bax, Gijs Pape, Teun Kuipers, Rachida Post, Klaartje Esch en Marjan Wester